Thursday, March 4, 2010

Riisipäts.

Täna oli .. ma ei teagi.. oli änks päev väikeste eranditega. Hmm näiteks kunsti tunnis me kaklesime, mis muusikat kuulata. Küll on ikka raske kui nii palju erinevate muusikaeelistustega jorsse ühes klassis töllerdavad. Me vist ei kuulanudki ühtegi laulu lõpuni, sest kõigil oli iga fcking kord midagi kobiseda. Lõpuks ma nahaalselt kuulasin  seal oma mussi. Sesssssssssssst et mina-meie kooli valitseja-saan alati oma tahtmise.Bahaha. Ei tegelikult on nii ,et  rüperaali omanik olin seekord mina. Omanikul on alati rohkem võimu. See on loodusseadus. Peab olema ja kui ei ole siis alates nüüdsest on.  Järgmisena  nzm inspireerisin inimesi ja minust joonistati pilt. Muusa nagu ma olen. Tegelikult pole mul õrna aimugi , kust  inimesed selliseid idiootseid ideid saavad.  Mis veel , mis veel ,pelmeen. Ahjaa, täna ma suutsin ka oma autokooli  kooliteooria eksamil läbi kukkuda. Mismõttes nagu, mismõttes. Tobedad seadused. Miks ma pean seda sada üks kord tegema. Niigi suure vaevaga sain esimene kord läbi ja nüüd  jaura veel sellega.  Lõin oma pea ka ära oma läbikukkumise auks, vuhuu.  Lõpetuseks ütleksin ,et ma tegin enne kaerapätse. See nõudis suurt vaeva, higi ja pisaraid.  Ja nüüd ma lihtsalt kirjutan, et viilida  oma ühiskonna arutluse kirjutamisest, sest mul tõesti puudub tahtmine ja viitsimine mingit arutlust ja analüüsi paberile panna. Vabandused, vabandused!  Aga loll on see, kes vabandust ei leia.
Elis on preili Riisipäts, tal tagaaias riisikasvatus. Kuigi ta eitab seda fakti. Ärge uskuge teda, küll mina juba tean , mida räägin. Oma silm on kuningas, kui ei usu, eks sa mine ja tšeki järgi.  I dare you to.  
Dasvidanja!

No comments:

Post a Comment