Saturday, June 16, 2012

Frusteerivad on pettekujutlemad, kus arvan, et maailmas olen vaid mina ja kõik tiirleb minu ümber nagu karusell. Uimane sellisest peadpööritavast kogemusest, mõistan lõpuks, et ma pole kõikvõimas ja,et on suuremaid konspetsioone ning  tähtsamaid eluvorme ja loodusjõude  kui mina. Tahan nii väga pinnale tõusta ja tahan, et mõistaksin kui tühised on need nartsissistlikud ideed ja mõtted, mis keerlevad mu teadvuses. Tegelikult olen sellise arusaamani juba jõudnud, aga mu mõistus on nii jäärapäine ja iseseisev, et ta ikka surub minu teadvusse seda, mida heaks arvab. Ma ei taha olla isekas ega nahaalne, soovin vaid inimesi õnnelikuks teha ja näha naeratusi nende suil ja rõõmu nende silmades. Tahan levitada positiivsust ilma, et ootaksin midagi vastu. Kui keegi mõtleb välja, kuidas teha inimesi õnnelikuks ilma ise seda tabamata, siis mõjutage mind telepaatiliselt, sest välja öelduna kaotaks selline teadmine oma mõtte.

No comments:

Post a Comment