Friday, June 1, 2012

Esimene juuni.


Ma pole  isegi suuteline verbaliseerima seda kergendustunnet, mis mind valdab hetkel . Ulmeliselt hea on olla, kui ei pea enam muretsema asjade pärast, mille jaoks  tegelikult  pole ühtegi ratsionaalset põhjust.  Peaks tegelikult lõpetama viivitamise ja tegema midagi kasulikku ka.  See oli praegu märguanne iseendale, et aeg on lõunauinakut teha. Ilma häbita tunnistan, et magan päeval, sest öösel  und ei tule .  Ma tean, mida te ehk mõtlete. „Oled sa mõelnud, et äkki need kaks asja on omavahel seotud?“  või „ Midagi  kasulikkumat pole teha oma ajaga, kui maha magada see?“  Vastuseks ütleksin , et öösel tuleb kõik mu inspirisatsioon ja unetu olen ka, ning   päeval magades lahendan ma unes matmemaatilisi  enda probleeme ja kunagi ei või teada äkki  avastan  just mina unes vähirahvi. Vot siis, sellised toredad õigustused  minu poolt. Ilusat esimese suvekuu algust teile.  Ärge muretsege  asjade pärast, mida te kontrollida ei suuda. Elu läheb edasi ja asjad lahenevad ka ilma liigse muretsemiseta. Olge ilusad ja head! J

No comments:

Post a Comment