Sunday, May 13, 2012

Mu suurim irratsionaalne hirm on näida rumal või lihtsalt loll inimeste ees, kes on mulle tähtsad või, kellel on silmnähtav loomulik intelligents või, kes on minu arvates lihtsalt atraktiivsed. Ning ma ei mõtle rumal sellesmõttes , et kui lõbutsetakse ja siis juhtub  midagi piinlikult humoorikat, vaid  kui ütlen ja teen midagi nii uskumatult rumalat, et inimesed hakkavad   arvama, et minu intelligentsi tase on tõesti väiksem kui mu kinganumber. Arvan, et  selline hirm on tingitud sellest, et ma ise samuti hindan inimeste juure intelligentsi ja minu jaoks ei ole kõige olulisem "raamatutarkus", vaid kui  on näha, et  inimesel on ikka mingi arusaam, mis ta ümber toimub ja, et ta oskab ka kehvades olukordades säilitada eneseväärikuse. Ühesõnaga väga meeldiv on kui kellegil  on silmapaistev loomulik intelligents või silmaring. Minu jaoks pole tähtis, et  keegi oleks järgmine Nobeli preemia kanditaat, lihtsalt, et tal oleks mingigi aru peas.

No comments:

Post a Comment