Saturday, April 28, 2012

(kui mu naeratus näeb välja kergelt ebanormaalne, siis pean enda kaitseks ütlema, et ma pole harjunud naeratama ja pean veel harjutama sellist teiste jaoks loomulikku oskust)

Et see blogi poleks nii masendav, hall ja külm, mõtlesin, et peaks jagama ka tüki postiivset energiat interneti maailmaga. Ma võiks vist tundide kaupa rääkida sellest, kuidas internet on omaette maailm /alternatiivne reaalsus, aga jätan selle mõne teiseks korraks ehk, sest asi kisuks üsna kiiresti nutuseks.
Ühesõnaga, tahtsin öelda, et ma usun positiivsesse energiasse ja sellesse, et kui sisendame ja kinnitame endale vaid häid mõtteid , et siis tänu mingile imelisele universiumi jõule need ka täituvad. Ning ma ei arva, et oleks naiivne sellesse uskuda. Midagi peab ju uskama ja sama hästi võib selleks ka olla postiivne mõtlemine. Ma ei ütle,et ma ei usu kõrgemasse jõusse. Usun küll, aga ma arvan, et see ei pea ilmtingimata jumal olema.

No comments:

Post a Comment