Monday, August 24, 2009

Mõte.

Ma tahaksin siia kirjutada midagi, aga ma ei saa. Sest,ma kardan,et keegi loeb ja saab liiga palju teada. Igastahes on keeruline mõelda, mõelda liiga palju, sest ehk asjad polegi nii nagu mina arvan. Kuid ma ei saa seda kunagi teada ka. See on võimatu, see mu mõte. Tobe ja naeruväärne mõttevälgatus. Lollakas kinnisidee,mis ei taha kuhugile kaduda, aga mina tahan ,et see kaoks. Tahtmisest on vähe kasu. See kaob korraks ja naaseb. Naaseb nii vaikselt, et ma ei saa enne arugi kui see on tagasi. Mind ei huvita kui segane see tekst on, selles mõte ongi,et keegi aru ei saaks. Palun, mine ära, ma ei vaja selliseid mälu sööbivaid mõtteid enda aju. See võtab liiga palju ruumi. On aeg uutele mõtetele ruumi teha. Sinu aeg on läbi, peab olema. Hüvasti sa väike tobe mõte!

No comments:

Post a Comment