Saturday, June 12, 2010

Andy Warholi filosoofia tsitaadid vol1

Kui loobute midagi soovimast, saate selle tavaliselt kätte

Ma olin palju haiget saanud, nagu saadakse haiget siis, kui teistest palju hoolitakse.

Ma arvan, et 60-ndatel unustasid inimesed, mida tähendavad üldse tunded. Minu arvates pole see neil meelde tulnudki. Kui näed oma tundeid teatud nurga alt, ei suuda sa neid enam kunagi ehtsaks pidada.

Aga samas ma arvan, et vahest olekski hea , kui keegi ei juhataks sind pimedusest välja, sest kui sa tõesti kogu loo käiku ette teaksid, siis poleks sul millestki mõelda ega unistada kogu oma ülejäänud elu jooksul.

Suurim hind, mida tuleb armastuse eest maksta, on see, et keegi on kogu aeg sinu juures ja sa ei saa omaette olla, aga üksi on alati palju parem. Suurim puudus on kahtlemata see, et voodis on vähem ruumi. Isegi lemmikloom nõuab voodis ruumi.

Inimestel on alati mingi probleem, olgu kas või see, et tualetpotis ei jookse vesi.

No comments:

Post a Comment