Friday, March 27, 2009

Sassis.

Tsau! Ma pole ammu siia kirjutanud aga noh pole põhjust ka olnud. Vaheaeg oli tegelikult äge aga lõpuks rikusin ma selle ikka ära. Ma ei tea, mis ma tegin või mis ma tegemata jätsin aga tundub lihtsalt ,et ma pole eriti sõpside inimene. Lihtsalt ma suudan alati mingi pasa kokku keerata. Ja vingumine on mu talent nagu näha. Igastahes on mul vägavägaväga kahju ,et nii läks ja see piinab mind. Päev päevalt taban ma end jälle sellele mõtlemast ning miljon küsimust keerleb mu peas. Mida ma tegin? Mis juhtus ? Miks ? jne. Teid kindlasti huvitab, mis see siis oli. Ma võin teile öelda,kui see juhuslikult peaks teile korda minema. Läksin ühe semuga tülli, okei tülli minemine on vist isegi liiga hästi öeldud. Ta põhimõteliselt kustutas mind oma elust ja mälust. Ma ei süüdista teda, küllap oli tal siis põhjus aga oleks tore kui mina ka selle kunagi teada saaks.
Head aega, nägemist, adios, bye, dasvidanja või misiganes teile(või siis mulle) paremini sobib!

No comments:

Post a Comment