Friday, February 13, 2009

Vaikus.

Vaikus..mmm.. see on hea. Mulle vähemalt meeldib,sest nii mõnus on vaikselt lamada, seina vahtida ja mitte midagi mõelda. Päriselt. See pole iroonia ega midagi sellist. Võib-olla tundub see imelik aga mind ei huvita,ma olengi imelik,olen alati olnud ja jään selleks. Mul pole selle vastu midagi vastupidi kõik ei peagi täpselt ühesugused olema, see oleks igav, kuradima igav ja mõttetu. Ma ei oska midagi kirjutada ning ma näpin oma hõbekette ja lihtsalt kirjutan tähtsuseta sõnu ja tähti. Noh jah neil on küll mingi tähendus aga mitte just eriti mõttekas. See võib isekalt kõlada või noh see ongi isekas. Aga saage aru, mind ei huvita osade inimeste elu ega tegemised ja kui ma midagi ei küsi siis palun ärge patrage mulle,sellest kuidas te kartuliputru sõite või midagi sellist. Mind lihtsalt üldse ei koti ja ongi kõik. Jah, ma olengi pahur tropp, kui see teid huvitab aga öelge mulle midagi sellist ,mida ma ei tea. Head Aega!

No comments:

Post a Comment