Sunday, January 25, 2009

Tere Tulemast!

Tere Tulemast! Kõik, kes te mingil imekombel seda blogi lugema olete sattunud siis palju õnne, te arvatavasti komistasite kõige igavama blogi otsa , mida te eales näinud olete aga kunagi ei või teada, äkki huvitab see teid! Ühesõnaga ma vist peaks ennast natuke tutvustama. Hmm okei! Minu nimi on Liis ja ma olen 17 aastane. Ma vihkan egobitche ja muid nõmedaid tegelasi aga samas ka neile peaks alati võimaluse andma ,end tõestada ja endast parem mulje jätta. Kuhu ma jäingi. Olen sündinud lõvi tähtkujus ja põhimõtteliselt olengi selline nagu üks lõvi tähtkujust isik olema peab, vist. Aga you may ask, mis mulle meeldib? Muusika, päike, puhkus,naer,raamatud ja muu selline igapäevane stuff. Bändid , mille muusikat kuulamas sa mind tabada võiksid on: Placebo,Cute is What We Aim For, Dagö,Ruja, Avril Lavigne, Paramore ja Britney Spears. Okey just kidding. Britney pole just mu lemmikmuusik,mul pole midagi ta vastu aga siiski ei kuula tegelikult. Ma pole just kõige parem enda tutvustaja nii et, siinkohal ma lõpetangi. Adios!

No comments:

Post a Comment